poniedziałek, 14 października 2013

Coś do wywiadu

Zanim przejdziemy do wywiadu mam parę informacji dla was.
 
 
 
1.Przepraszam bardzo, że tak długo mnie nie było, ale mam taki nawał w szkole (kartkówki, sprawdziany, powtórzenia, zaliczenia ...), że nie byłam w stanie nawet napisać tego posta.
 
 
2. Od teraz wywiad może być z każdą osobą, z jaką zechcecie (oczywiście jeśli się zgodzi) tzn. nie ma tej listy, którą zawsze wam przedstawiałam.
 
 
3. Wywiad z TiaraAiwlys chciały ok. 4 osoby. Jak to się stało, że skomentowała go tylko jedna?
 
 
________________________________________________________________________
 
 
 
Pod tym postem śmiało dawajcie mi propozycje następnego wywiadu.
Proszę jednak, aby nie była to osoba z Nickiem "dareczek7".
Czekam na propozycje :)

1 komentarz:

Unknown pisze...

Może z Martunia29