piątek, 3 maja 2013

Małe zmiany

Postanowiłam wprowadzić na blogu małe zmiany:
- Kilka osób zgłosiło mi propozycje by wprowadzić makijaż dwu-tygodnia i oto jest :) Od dzisiaj 3maja do 17 maja będzie trwał taki konkurs. Chętni do tego konkursu muszą się zgłosić w mojej kg lub napisać do mnie na priv. 17 maja wybierzemy najładniejszy. W tym także dniu trzeba mieć na sobie ten makijaż :)
Zwycięsca wygra 20sd. SS wystawią coś w bazarku za 20sd + prowizja a nss znajdą coś dla siebie w suiteShopie za 20sd powiedzą mi dokładnie gdzie to jest i ja im to kupię :*
-Od dziś możecie zgłaszać swoje bazarki do reklamy za darmo ( na 2 dni) w tym dniu w bazarku trzeba mieć co najmniej 10 rzeczy. Dodatkowo możecie powiedzieć kto ma bazarek który bardzo się wam spodobał a ja także umieszczę go na pasku bocznym (na 3 dni).
-Poszukujemy redaktorki do bloga do spraw:
- Starbazar pod kontrolą  (czyli co zyskuje, a co traci na wartości w starbazarze)
-Metamorfoz
Jeżeli ktoś chętny proszę się zgłaszać w mojej kg lub pisać na priv
Całuje, pozdrawiam i życze miłego piątku :*

3 komentarze:

DemonCarolineL pisze...

Myślę, że zmiany korzystne ;)

kaka0898

Nataly pisze...

Nom korzystne . W konkursie biorę udziaał ;)) .


naati8

Nadia pisze...

Biorę udział w konkursie

lady166